Ajankohtaista

TSL:n Etelä-Hämeen piirijärjestö järjestää Lahden kauppatorin Valokaivolla musiikkituokion virittäytyen Työväen Musiikkitapahtumaan (Musiikkiviesti ) 11.7.2015 klo 13.00 - 14.00. Musiikista vastaa Naisorkesteri Liljankukat Jan Dobrowolskin johdolla.
Sää suosi ja väkeä oli runsaasti liikkeellä.
Puheenjohtaja on laatinut kuvamuotoisen toimintakertomuksen (liitteenä)
Lahden Työväen Sekakuoro tiedottaa
Vuosi 2014 lähentelee loppua, ja puheenjohtajana voin tyytyväisin mielin iloita kuluneesta vuodesta, että olemme TSL:n Lahden Seudun opintojärjestönä onnistuneet tarjoaamaan varsin monipuolisen toimintaympäristön jäsenjärjestöjemme jäsenille, yhteistyökumppaneille ja muille kansalaisille jotka ovat monin eri tavoin osallistuneet järjestämiimme tilaisuuksiin kuluvan vuoden aikana.
Puheenjohtajana jatkaa Vesa Tuominen, muut toimihenkilövalinnat tehdään järjestäytymiskokouksessa joulukuussa.
Tapahtumien aikataulut ja tarkemmat tiedot löydät myöhemmin kotisivultamme
Sää suosi tapahtumaa ja mukaan oli tullut noin 35 osallistujaa, mukana oli jopa saman perheen kolme sukupolvea, kaikki järjestävät yhdistykset olivat tasapuolisesti edustettuina.
Valtakunnalliseen Harrastajataiteen Sanoja ja Säveliä -kulttuurikatselmuksen esiintyjiä on ennakkotiedoja vähemmän. Valitettavasti tämä koskee myös lahtelaisia.
RSS ATOM