Ajankohtaista

TSL:n Lahden Seudun opintojärjestö etsii työttömiä, tai työttömyysuhan alla olevia ihmisiä jotka haluavat parantaa digitaalisia perustaitojaan viikon kurssilla, joka on aktiivimallikelpoista koulutusta.
Anna meille palautetta, kun teet sen 31.3. mennessä, osallistut lahjakortin arvontaan.
Opintojärjestö osallistuu juhlintaan 8-salilla järjestettävällä kulttuuritapahtumalla 28.9.
Toimikuntaan saatiin uusia jäseniä.
Käytämme näitä uusia logoja viestinnässämme jatkossa.
TSL:n Lahden Seudun opintojärjestön vuoden 2019 toimikunnan järjestäytymiskokous pidetty. Luottamustehtävien jakaminen toimikunnan jäsenten kesken aiheutti pientä pohdintaa, mutta hyvin selvittiin. Kiitokset Lahden kaupunginvaltuutettu, liikunta-ja kulttuurilautakunnan puheenjohtaja sekä eduskuntavaaliehdokas Marju Markkaselle että tulit kertomaan Lahden kaupungin tietopaketista ja tulevista hankkeista kulttuurin- ja liikunnan saralla.
Edellisen kuukauden aikana yhteensä 286 kyselyä, joista etusivulle 101 kpl.
Katso tarkemmin liitteestä
RSS ATOM