Puheenjohtajan puheenvuoro 1.2.2013

1.2.2013

Työväen Sivistysliiton Lahden Seudun Opintojärjestö ry. järjestää: Harrastetaiteen Sanoja ja Säveliä kulttuurikatselmuksen lauantaina 13.4.2013 klo 14.00-16.00 Kansantalon Vaahterasalissa Aleksanterinkatu 26 B, Lahti.

Hei kaikille, kulttuuria keväällä 2013 !

Tule yksin tai ryhmänä esiintymään, estradi on vapaa.

Esitys voi olla laulua, tanssia, lausuntaa, sketsejä, liikuntanäytös tai taikatemppuja jne. Nyt sinulla, tai ryhmälläsi on oiva tilaisuus osallistua kulttuurikatselmukseen, esittämällä taitojasi yleisön ja arvosteluraadin silmien edessä.

Esitysaika korkeintaan 8. minuuttia /  henkilö tai ryhmä.

Katselmus on tarkoitettu koko Etelä-Hämeen piirin ja Kymen alueelta Kouvolan seudun kulttuuriharrastajille.

Harrastetaiteen Sanoja ja Säveliä kulttuurikatselmuksen ideana on valita 1 - 2 esiintyjää tai ryhmää esiintymään valtakunnalliseen  Sanoja ja Säveliä tapahtumaan, joka järjestetään lauantaina 27.7.2013 Valkeakosken Työväen Musiikkitapahtuman yhteydessä. Ko. katselmuksen järjestää Työväen Sivistysliitto.

Harrastetaiteen Sanoja ja Säveliä kulttuurikatselmukseen voi ilmoittautua lähettämällä 15.3.2013 mennessä ilmoittautumislomakkeen, jonka sisältö auttaa päivän ohjelmakokonaisuutta, esiintyjävalintoja ja esitysjärjestystä laadittaessa. Lahden katselmukseen valitaan korkeintaan 12 esitystä.

Ilmoittautumislomakkeen voi täyttää sähköisesti, palautus opintojärjestön puheenjohtaja Vesa Tuomiselle, vesatuo@gmail.com puh. 040 685 6633.

Lomakkeen voi myös lähettää postitse osoitteeseen:

TSL:n Lahden Seudun Opintojärjestö ry
Rautatienkatu 19 A 4 krs.
15110 Lahti

Lahden Seudun opintojärjestölle kulttuurikatselmuksen järjestäminen on kova haaste, emme ole vastaavaa tilaisuutta aikaisemmin järjestäneen, koska aikaisemmin  järjestelyvastuu on ollut Työväen Sivistysliitolla.

Toivommekin järjestäjinä, että otatte rohkeasti yhteyttä, osallistukaa niin yleisönä kuin esiintyjinä tapahtumaan.

Yleisöllä on tilaisuuteen vapaa pääsy !