Retkeilypäivään osallistujia oli 30 henkeä

29.9.2016

Kkiitokset keittiön vapaaehtoisille

TSL:n Lahden Seudun Opintojärjestön ja Salpausselän Samoojien yhdessä järjestämää Retkeilypäivää vietettiin Kahvisaaren Melontakeskuksessa 25.9.2016.

Päivän aikana ratkottiin voitajia useissa lajeissa. Oli saarisuunnistusta ja kysyttiin asiantuntemusta sieni- ja kalalajeista. Lisäksi miteltiin paremmuuudesta 3-ottelussa (fortuna, tikka, ketjunheitto) ja Mölkky-pelissä.

Päivän aikana Päijät-Hämeen Vesijärvisäätiön ohjelmajohtaja Heikki Mäkinen piti mielenkiintoisen luento-osuuden Vesijärven tilasta, millä toimenpiteillä järvi on saatu niinkin puhtaaseen kuntoon, mitä se tällä hetkellä on.

30 Retkeilypäivään osallistujaa pääsivät myös nauttimaan Riitan ja Loidan taikomasta maittavasta keittolounaasta. Eikä upeata päivää voinut päättää muuten kuin palkita kilpailijoiden parhaat, sekä suorittaa arpajaiset missä palkintoja oli todella runsaasti. Päävoitto hedelmäkori meni nuorimman osallistujamme Mirellen nostamana Helena Nurmiolle.

Kiitos kaikille Retkeilypäivässä mukana olleille.

Puheenjohtaja Vesa Tuominen

Tapahtumakuvia