Puheenjohtajan tervehdys

21.3.2022

TSL:n Lahden Seudun opintojärjestö teki 20.3.2022 toimikunnnan kokouksessaan seuraavia päätöksiä vuoden 2022 aikana järjestettävistä tapahtumista, mikäli saamme matkoilemme riittävän määrän osallistujia.

Museomatka Riihimäelle 21.5.2022

Lahden Radiomäen historiakierros oppaan johdolla 18.6.2022

Festivaalimatka 50-vuotisjuhlavuottaan viettävään Työväen Musiikkitapahtumaan Valkeakoskelle 30.7 2022

Tango d'more Sappeen kesäteatterissa 7.8.2022

Lanupuisto 30 vuotta -yhteislaulut Karirannan kesäteatterilla 14.8 2022

Myrskyluodon Maija Kouvolan kaupunginteatterssai 29.10.2022.

Koronan takia kahden suvantovuoden jälkeen haluamme innolla tarjota kansalaisille jälleen elämyksiä kulttuurin parissa. Kaikki tilaisuudet tulemme järjestämään koronaturvallisesti.

Kaikista tapahtumista ilmoitamme tarkemmin lähempänä niiden toteutumista alla olevan linkin kautta, kuin myös some-kanavien, ja laajan sähköposti-verkoston kautta.

Huom! TSL:n Lahden Seudun opintojärjestön edustajiston sääntömääräinen kevätkokous pidetään torstaina 14.4.2022 klo 18.00 Lahden Demarien toimipisteessä Hämeenkatu 7, Lahti. Kokouskutsun kokoukseen lähetämme jäsenjärjestöjen valitsemille kokousedustajille, sekä kannattajajäsenille vielä maaliskuun aikana.

TSL:n Lahden Seudun opintojärjestö ry
Vesa Tuominen