Ajankohtaista

Luettelo löytyy Yhteistiedot välilehdeltä ja sinne pääset myös alla olevasta linkistä.
Kurssi on maksuton ja se on tarkoitettu eläkeikäisille
Järjestämme eduskuntamatkan Helsinkiin perjantaina 24.2.2023. Isäntänämme eduskunnassa klo 13.30 kansanedustaja Mika Kari.
Liitteenä vuoden 2023 toimikunta ja valitut toimihenkilöt
Opintojärjestön sihteeri Helena Nurmio oli vetäjänä Valkeakosken retkellä.
TSL:n Lahden Seudun opintojärjestö teki 20.3.2022 toimikunnnan kokouksessaan seuraavia päätöksiä vuoden 2022 aikana järjestettävistä tapahtumista, mikäli saamme matkoilemme riittävän määrän osallistujia.
Lahden kaupunginkirjasto järjestää kevään aikana matalan kynnyksen tutustumisiltoja kirjastoissa eri puolilla kaupunkia. Tarkoitus on esitellä kirjaston palveluja ja tutustuttaa mm. omatoimikirjaston ja kirjaston automaattien käyttöön. Tämän päivän kirjasto on niin paljon muutakin kuin pelkkä lainaamo, kannattaa tulla tutustumaan tarjoamiimme palveluihin.
Päijäthämäläisissä yhdistyksissä tehdään valtavasti merkityksellistä työtä, jolla edistetään alueen asukkaiden hyvinvointia. Sosiaali- ja terveysalan yhdistykset antavat mm. vertaistukea erilaisista sairauksista kärsiville ja välittävät tietoa eri keinoista ennaltaehkäistä erilaisia vaivoja. Kulttuurialan yhdistykset pitävät huolta jäsentensä henkisestä pääomasta ja hyvinvoinnista. Urheiluseurat pitävät ihmiset, erityisesti lapset ja nuoret, liikkeessä, ja auttavat omalta osaltaan ehkäisemään syrjäytymistä ja tuki- ja liikuntaelinsairauksia. Kaikille yhdistyksille yhteistä on yhteisöllisyys ja yhdessä tekeminen. Yhdessä olemme enemmän.
TSL:n Lahden Seudun opintojärjestö on toimintasuunnitelmassaan ottanut huomioon 50. juhlavuottaan viettävän Työväen Musiikkitapahtuman.
RSS ATOM