Ajankohtaista

TSL:n Lahden Seudun opintojärjestö ry järjestää Lahden 8-salilla lauantaina 29.10.2016 klo 14.00 - 16.00 Kokoperheen Kulttuuriruiske -tapahtuman
TSL:n Lahden Seudun Opintojärjestön ja Salpausselän Samoojien yhdessä järjestämää Retkeilypäivää vietettiin Kahvisaaren Melontakeskuksessa 25.9.2016.
Salpausselän Samoojien ja opintojärjestön yhteisesti järjestämässä retkeilypäivässä on myös Vesijärvi-luento, luennoitsijana Vesijärviluento, Päijät-Hämeen Vesijärvisäätiön ohjelmajohtaja Heikki Mäkinen.
Otamme mielellämme ehdotuksianne vastaan erilaisista tapahtumista. Pistä postia tai kilauta puheenjohtajalle tai opinto/kulttuurivastalle.
Opintojärjestö toivottaa jäsenjärjestöilleen, niiden jäsenille ja muille yhteistyökumppaneilleen Rauhallista Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2016!
TSL:n Lahden Seudun opintojärjestö ry järjestää tapahtuman 24.10.215 klo 14-16.30 Kansantalon Vaahterasalissa, Aleksanterinkatu 26 B
Hankimme muistisairaalta vanhukselta, joka on ahkera sukankutoja koko varaston eli 20 paria villasukkia toimitettavaksi Lammin pakolaiskeskukselle.
1. sija 50 euroa 2. sija jaettiin kahdelle á 25 euroa
RSS ATOM