Ajankohtaista

Vuosi 2014 lähentelee loppua, ja puheenjohtajana voin tyytyväisin mielin iloita kuluneesta vuodesta, että olemme TSL:n Lahden Seudun opintojärjestönä onnistuneet tarjoaamaan varsin monipuolisen toimintaympäristön jäsenjärjestöjemme jäsenille, yhteistyökumppaneille ja muille kansalaisille jotka ovat monin eri tavoin osallistuneet järjestämiimme tilaisuuksiin kuluvan vuoden aikana.
Puheenjohtajana jatkaa Vesa Tuominen, muut toimihenkilövalinnat tehdään järjestäytymiskokouksessa joulukuussa.
Tapahtumien aikataulut ja tarkemmat tiedot löydät myöhemmin kotisivultamme
Sää suosi tapahtumaa ja mukaan oli tullut noin 35 osallistujaa, mukana oli jopa saman perheen kolme sukupolvea, kaikki järjestävät yhdistykset olivat tasapuolisesti edustettuina.
Valtakunnalliseen Harrastajataiteen Sanoja ja Säveliä -kulttuurikatselmuksen esiintyjiä on ennakkotiedoja vähemmän. Valitettavasti tämä koskee myös lahtelaisia.
Jäämme kesätauolle Ruukinmyllyn kesäteatterimatkan 28.6. jälkeen. Rentouttavaa kesää, seuraa sivujamme syksyn tapahtumien osalta!
Työväen Sivistysliiton Lahden Seudun opintojärjestö järjestää alueellisen Harastajataiteen Sanoja ja Säveliä kulttuurikatselmuksen lauantaina 12.4.2014 klo 15.00 - 17.00 Kansantalon Vaahterasalissa Aleksanterinkatu 26 B, Lahti.
Kansanlauluyhtye Sudarushka-kuoro kutsuu konserttiin 19.3.2014 klo 18.30 Lahden Pikkuteatteri, Loviisankatu 8
Työväen Sivistysliiton Etelä-Hämeen piirijärjestö ry järjestää avoimen keskustelutilaisuuden "EU nyt, entä tulkevaisuudessa" sunnuntaina 02.03.2014 klo 14.00 - 16.00 Idänpään Työväentalolla (Torppa), Torpantie 16, Hämeenlinna
RSS ATOM