Ajankohtaista

TSL:n Lahden Seudun opintojärjestön ja Ehyt ry:n Lahden Ekokolon Ystävien yhdessä 8.8.2021 Pikku-Vesijärven puistossa järjestetyn Koko perheen Maataidetapahtumassa palkittujen teosten järjestys on selvinnyt. Pikku-vesijärven ranta-alueelle valmistui yhteensä 15 maataideteosta. Teosten arvioinnin suoritti graafinensuunnittelija Ulla Koskinen-Laine.
Koska koronan takia opintojärjestöllä ei ole edellytyksiä toimia riskittömästi, emme tässä vaiheessa pysty toteuttamaan syksyllä toiveikkaana laatimaamme toimintasuunnitelmaa.
TSL:n Lahden Seudun opintojärjestön sääntömääräisessä syyskokouksessa toimikuntaan ei tullut muutoksia.
Lukupiirin syksy (18.9.2020)
Käy katsomassa millaisiin hankkeisiin tukea on myönnetty - hakeminen kannattaa.
Koronaviruksen aiheuttama poikkeusaika on ainutlaatuinen vaihe Suomen historiassa, minkä vuoksi museot koko Suomessa keräävät muistitietoja ja valokuvia tältä keväältä. Lahden museoiden valtakunnallisena tallennusvastuuna on ikänsä perusteella eläkkeellä olevien elämänpiirin dokumentointi. Tämän vuoksi Lahden museot suuntaavat koronavirukseen liittyvien muistojen ja tunnelmien keruun ikäihmisiin ja heidän läheisiinsä.
TSL:n Lahden Seudun opintojärjestö ry peruuttaa Koronaepidemian vuoksi kaikki keväälle suunnitellut tapahtumat. 17.5 Kännykkäkuvauskurssi 23.5 Museomatka Riihimäelle.
Opintojärjestöön voi liittyä myös henkilöjäseniä
TSL:n Lahden Seudun toimikunnan järjestätymiskokous pidetty 26.1
RSS ATOM